[gt-educacao] Hardware Livre Arduino Day 2017

Paulo Francisco Slomp slomp em ufrgs.br
Terça Março 28 00:10:44 BRT 2017

> sendo transmitido sem HTTPS

Acho que essa extensão da mais do que confiável Electronic Frontier Foundation pode ajudar.

https://www.eff.org/pt-br/https-everywhere

HTTPS Everywhere is a Firefox, Chrome, and Opera extension that encrypts your communications with many major websites, making your browsing more secure. Encrypt the web: Install HTTPS Everywhere today.