[PSL-Brasil] Recomendação oficial por um FLISOL sem Ubuntu

Thiago Zoroastro thiago.zoroastro em bol.com.br
Quinta Março 26 14:10:24 BRT 2015

F4bs,

Encontrei um tópico de seu interesse:
https://lists.nongnu.org/archive/html/gnu-linux-libre/2014-11/msg00013.html

Pode ter alguma consideração útil e recente sobre o GNU FSDG.

detalhe
Quem diria: "The GNU Guix distribution", só que achei era kernel Hurd.

        >/> Any update on the status of the FSDG-compliance review for GNU Guix?/
        >/> /
        >/> Joshua told me some progress had been made, but I want to make sure it/
        >/> doesn't get stuck or something.  ;-)  Let me know if any action is/
        >/> needed on our side to help with this./
        >
        >/ The GNU Guix distribution of GNU/Linux meets all of our criteria and/
        >/ will be an endorsed distro so long as RMS decides the way the project is/
        >/ described on the Guix homepage does not create confusion or lead users/
        >/ to believe that it is the official GNU System. /

        Weren't actually GNU (Guix) supposed to become "the official GNU System"
        once ready?