Is chat worked yet? / O bate papo ainda funciona?

Raphael Matos da Costa mdc.rapha at gmail.com
Mon Jan 9 16:46:27 BRST 2017

Good afternoon Everyone,

My name is Raphael and I'm studying at UFBA, here we started using Noosfero
as academic social network and I'm the scholarship responsible to take care
of bugs and customizing the UFBA environment. So my problem is the chat
stopped work at Noosfero UFBA after upgrade version 1.6.0. I'll try working
to do chat available again, but I don't know to enable chat feature in my
development environment. The chat only need to enable feature option in
administration panel to work? And which do files manage the chat working? I
don't find any references about chat in noosfero's website. I'm asking for
some help to start to work on it.

Thanks,

Raphael Matos da Costa

Boa tarde Pessoal

Meu  nome é Raphael e eu sou estudante da UFBA, aqui nós começamos a usar o
noosfero como uma rede social acadêmica e eu sou o bolso responsável por
tomar conta dos bugs e customizações do ambiente UFBA. Meu problema é o
seguinte: o bate papo parou de funcionar depois da atualização 1.6.0. Eu
vou tentar trabalhar para torna-lo disponível de novo, porém não sei como
habilita-lo no meu ambiente de desenvolvimento. O chat só precisa que a
funcionalidade seja bhabilita-la no painel de controle para funcionar? E
quais a gerenciam o funcionamento do chat? Eu não achei nenhuma referência
sobre ele no site do noosfero. Estou pedido ajudada para começar a
trabalhar nisso.

Obrigado,

Raphael Matos da Costa
--